زندگی قشنگ مونزندگی قشنگ مون، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
دخترناز مامان وبابادخترناز مامان وبابا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

عشقه کوچولوی مامان وبابا

بدون عنوان

1393/3/27 4:56
نویسنده : مامان لیلا
153 بازدید
اشتراک گذاری

دلم گرفته،طبق معمول هرشب،ساعت از 2نیمه شب

 

که میگذره،وبگردی هاودانلودها شروع میشه

 

امشب اما دلم هوای یه تیکه از بهشتوکرده بود...

 

اونجا که بودیم بایه آهنگ مخصوصی از خواب بیدار 

 

 

میشدیم،برای اولین باراین آهنگو اونجا شنیدم

 

عاشقش شدم،هروقت هم جای دیگه ای میشنیدم

 

یاد همونجا وهمون دفعه اول وخاطراتش میفتادم

 

اون سفر،سفرماه عسل مون بود،هیچ وقت فراموشش

 

نمیکنم،اولین باربود که میرفتم اونجا...

 

غرض از این حرفا،باهوایی شدن دلم،یاد اون آهنگ

 

افتادم ورفتم دنبالش که دانلودش کنم

 

بالاخره پیداش کردمو رفت تو لیست دانلود های گوشیم

 

الان داره از گوشیم پخش میشه...

 

عجب سفری بود...

 

من ومحمدجوادو،آهنگ "اذان انتظار" وارتفاعات 

 

میشداغ (حدفاصل فکه وچذابه)

 

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامانی
27 خرداد 93 7:47
میشداغ؟؟؟؟؟؟ چه خاطراتی رو برام زنده کردی!! و اذان انتظار، بازهم چ خاطراتی نگران نباش، خدا در بهترین وقت بهترین هدیه رو حتما بهت میده
مامان لیلا
پاسخ
ممنون که اومدی عزیزم