زندگی قشنگ مونزندگی قشنگ مون، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
دخترناز مامان وبابادخترناز مامان وبابا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

عشقه کوچولوی مامان وبابا

بدون عنوان

1393/4/18 0:43
نویسنده : مامان لیلا
143 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

دلم گرفته،با اینکه تمام وجودم پراز امیدبه خداست وتوکلم فقط وفقط به

 

خودشه،ولی ته دلم یه جوریه،یه کوچولو نگرانم،

 

حتی استرسم ندارم،فقط نگرانم

 

ازاینکه نشه وبهم بریزم نگرانم

 

خداجونم میدونم که خیلی ماهی وهرچی صلاح مون باشه بهمون میدی

 

ولی خداجونم اگه قراره بشه،بدون دردسر وانتظار وخیلی راحت بشه...

 

دوستت دارم خدای من دوستت دارم...


پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

الهه مامان سلما
18 تیر 93 2:51
شبای قدر نزدیکه...انشاالله خدا براتون اومدن یه نی نی سالمو رقم بزنه...
مامان لیلا
پاسخ
انشاالله،انشاالله،انشاالله
مامانی
18 تیر 93 7:47
ایشالا که بهترین خیر و صلاح براتون رقم بخوره و البته همونی هم باشه که دلتون میخاد
مامان لیلا
پاسخ
انشاالله،ممنونم عزیزم
الهام مامان
19 تیر 93 20:43
الهی بگردم واسه اون دلت....ای خداااااا ایندفعه دیگه کاری کن تو وبلاگ خبر خوشحالی بخونیم....
مامان لیلا
پاسخ
خدا نکنه گلم،الهی آمین