زندگی قشنگ مونزندگی قشنگ مون، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
دخترناز مامان وبابادخترناز مامان وبابا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

عشقه کوچولوی مامان وبابا

بدون عنوان

1393/3/19 22:33
نویسنده : مامان لیلا
136 بازدید
اشتراک گذاری

 

وااااایی

خدا جون،من اصلا حال وحوصله ی مصرف کردن قرص وپمادو هر کوفت دیگه ای

رو ندارم،وقتی اینا رو مصرف میکنم اصلا احساس خوبی ندارم...

اعصابم داره به هم میریزه

عشق مامان قرارمون یادت رفت؟قرار شد بدون دردسربیای دیگه...

 

دوستای گلم توروخدا دعام کنید،چیزی نیست ولی من  یه کم بی حوصله شدم،یه سونو در پیش دارم

دعا کنید چیزی نباشه....

 

دوستا شما  قبل از بارداری مشاوره رفتید؟

اگه رفتید کارا و آزمایشاتون کلا چقدر طول کشید؟

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان فاطمه
20 خرداد 93 0:00
ليلا جون وقتي قراره " مامان ليلا " بشي بايد خيلييييي صبورتر از اين حرفا باشي عزيزم ! كاشكي همه سختيهاي اين راه استفاده از قرص و پماد باشه ، به خدا توكل كن و به ائمه عليهم السلام توسل ، ايشالا ارامش پيدا مي كني .
مامان لیلا
پاسخ
عزیزم اگه توکل وتوسل نباشه که من میمیرم رسما،خودمم میدونم که کمی دارم ناشکری میکنم،ولی اصلا نمیدونم چمه...
مریم
23 خرداد 93 18:57
وای خدا منم قراره این هفته برم مشاوره و دردسرام شروع بشه، ولی فکر کردن به چند ماه آینده حسابی بهم روحیه و انرژی میده
مامان لیلا
پاسخ
سلام گلم،خداییش دردسرش زیاد نیست،ولی من یه کمی زیادی عجولم،به خاطر همین استرس گرفتم