زندگی قشنگ مونزندگی قشنگ مون، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
دخترناز مامان وبابادخترناز مامان وبابا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

عشقه کوچولوی مامان وبابا

بدون عنوان

1393/3/20 2:10
نویسنده : مامان لیلا
156 بازدید
اشتراک گذاری

 

کاش آنکه دلی برای دوست داشتن به ما داد،طاقتی هم برای تحمل دوری ها میداد

 

شاید اگه پیشم بودی،آروم تر بودم،شاید    اینهمه استرسو تنهاییتحمل نمیکردم

 

چی دارم میگم؟؟!شاید زیادی وخیییللییی بیش از حد دارم موضوع رو بزرگش میکنم

 

به قول یکی از دوستای گل،اینا که سختی نیست،سختی نیست گلم،ولی وقتی تو پیشم نیستی

 

هرچیز کوچیک وبی اهمیتی  تحملش برام سخته...

 

خداجونم،خدای گلم،خدای بزرگم،ببخش منو که  انقدر زیاد نا شکرم،ببخش که داده هاتو نمیبینم 

 

ولی  چیزایی رو که ندادی وشاید میخوای به سختی بهم بدی  که قدرشو بدونم رو ،میبینم

 

خدای من،دوستت دارم دیونه وار

 

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان مریم
22 خرداد 93 10:52
سلام قدر رفتن خای همسرت رو بدون ! چون باعث میشه همچنان عاشقانه و بیقرار بمونید. پیشت که باشه قدر هم رو نمیدونید!
مامان شیــ✿ــدا
23 خرداد 93 19:47
لیکت کردم عزیزم رمزم خصوصی میفرستم
مامان لیلا
پاسخ
سلام عزیزم متشکرم