زندگی قشنگ مونزندگی قشنگ مون، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
دخترناز مامان وبابادخترناز مامان وبابا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

عشقه کوچولوی مامان وبابا

بدون عنوان

1393/4/8 18:33
نویسنده : مامان لیلا
146 بازدید
اشتراک گذاری

یه جمله ای هست که عاشقشم،یعنی دیونشم،محشره...

 

یه وقتایی که با خودم یا تو دلم تکرارش میکنم،یا جایی

 

میبینمش چنان آرامش میگیرم که انگار هیچ غمی ندارم...

 

بهم اطمینان واعتماد به نفس میده؛بهم روحیه ی مبارزه با

 

مشکلاتمو میده...

 

فقط کافیه چند دقیقه خوب به معنیش فکر کنی...

 

اون جمله ،این آیه ست...

 

"نحن اقرب الیه من حبل الورید"

 

یعنی عاشقشم بد جور...

 

 

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

پریا
9 تیر 93 6:52
سلام عزیزم نماز و روزه هاتون قبول خوشبحالت که امسالم میتونی روزه بگیری ایشالا به حق این روزها و شبهای عزیز سال دیگه بخاطر شیردهی به دوقلوهات دیگه نتونی
مامان لیلا
پاسخ
سلام خانومی ممنونم ولی من به یه قلشم راضیم ها!!!
مامان فاطمه
9 تیر 93 21:59
سلام عزیزم. واقعا زیبا و عمیق و معنی داره. نماز و روزه هات قبول. الهی سال دیگه با یه نی نی ناز و دوست داشتنی کنار سفره ی افطارتون بشینی.
مامان لیلا
پاسخ
سلام گلم،خیلی ممنون عسیسم،ایشالا جیگرشمام سالم وسلامت باشه
مامان آینده
10 تیر 93 11:28
سلام لیلا جونم واقعا آیه ای زیبا و پر معنیست... حاجت روا باشی گلم
مامان لیلا
پاسخ
سلام عزیزم،ممنونم هم چنین
مامان توتی +عسل و کیارش
11 تیر 93 11:37
سلام عزیزم از آشناییت خوشحالم آیه ای خیلی زیباست عزیزم نماز و روزه ات قبول باشه انشالاااااااااا خدا ی مهربون به اینماه عزیز یه میوه بهشتی مهمون دل مهربون و منتظرت کنه سلام عزیزم،خیلی ممنونم،انشااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالله