زندگی قشنگ مونزندگی قشنگ مون، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
دخترناز مامان وبابادخترناز مامان وبابا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

عشقه کوچولوی مامان وبابا

السلام علیک یا فاطمه المعصومه

1393/4/12 1:18
نویسنده : مامان لیلا
195 بازدید
اشتراک گذاری

بایه دل شکسته...

بایه امید نا امید شده...

بایه بغض توی گلوت چی میچسبه؟؟؟

در این حالت فقط چسبیدن ضریح حرم میچسبه...

یعنی باید برم بشینم تو حرم با صفاش و زاربزنم...

فقط همین سبکم میکنه...

دارم دیونه میشم،دارم خفه میشم از بغضی که تو گلومه

وقصد بیرون رفتن نداره...

از دست این دل لعنتی که در همه حال پایه ست واسه

شکستن،خستهههههههههههههههههههه شدممممممممممم

گریهگریهگریهگریهگریه

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان آینده
12 تیر 93 11:11
اگه رفتی التماس دعا داریم... واقعا خیلی می چسبه... منم دلم یه حرم با صفا می خواد... یه حرم که یه صحن داره که معروفه به صحن سقاخونه...عاشق اونجام... چقدر دلم تنگید
مامان لیلا
پاسخ
حتما اگه لایق باشم دعات میکنم عزیزم،حتما