زندگی قشنگ مونزندگی قشنگ مون، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
دخترناز مامان وبابادخترناز مامان وبابا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

عشقه کوچولوی مامان وبابا

دل شکستن هنر نمیباشد

1393/4/12 1:25
نویسنده : مامان لیلا
184 بازدید
اشتراک گذاری

شما وقتی به خواسته دل تون،

به چیزی که خیلی واستون مهمه،

به چیزی که اطرافیان به خاطرش تیکه بارون تون میکنن

نمیرسید،

یعنی میرسید ها،ولی خیلی کند وضعیف...

چیکار میکنید؟؟؟؟؟

خداییش اگه حرفاو نیش وکنایه های مردم نبود...

هیچ غمی نداشتم...

لعنت به بعضی ها،که فقط کارشون دل شکستنه،لعنت


 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان
12 تیر 93 1:56
____________.♥. ____________.♥♫♥.____________.♥. * ____________.♥♫♥♫.______-.♥♫♥. * ____________.♥♫♥♫♥._-.♥♫♥♫. * _____________.♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥. * ______-.♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥. * _.♥♫♥♫♥♫♥♥♫♥♫♥♫♥♥♫♥♫♥. * . * ______-.♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥. * . * . * .. ___________.♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥. * . * . * .. ____________.♥♫♥♫♥._-.♫♥♫♥. * . *. * . * .. ____________.♫♥♫♥.______-.♥♫♥. * .* .. ____________.♥♫♥.____________.♥. * . *. _____________.♥ ┊  ┊  ┊  ┊ ┊  ┊  ┊  ★ ┊  ┊  ☆ ┊  ★ ☆ آپم بیاااااااا وبلاگ قشنگ و پر محتوایی داری . خوشحال میشم از وب های منم بازدید کنی . اگه با تبادل لینک موافقی منو به عنوان وبلاگ هام لینک کن بعد بهم خبر بده لینکت کنم . www.metwooo.blogfa.com
الهه مامان سلما
12 تیر 93 2:20
توی گوشات پنبه بذار و کفشای آهنین بپوش...دل قوی دار!!! چند وقته ازدواج کردی؟
مامان لیلا
پاسخ
نمیشه عزیزم،بعضیا خوراک شون داغون کردن روحیه ی آدمه... هرچقدرم محل نذاری باز تأثیر خودشونو میذارن
مامان فاطمه
12 تیر 93 14:14
سلام لیلا جون. نمی تونم بگم بی خیال شو چون خودم هم کشیدم و می دونم دردش زیاده. اما خانمی به این فکر کن که بعضی آدما اصلا کارشون و شغلشون همینه. پس ربطی به مشکل تو نداره. مطمئن باش اگه این مشکل و نداشتی هم یه راه دیگه برای آزارت پیدا می کردن. منم این روزا حالم خوش نیست من 7 ماهه باردارم. یکی از نزدیک ترین اقوامم که همیشه بهش محبت داشتم بهم زنگ زد و هر چی که برای شکستن دل یه آدم لازمه بهم گفت. فکر کن بهم می گه تو بی سوادی ببین من دارم تو مخابرات کار می کنم اما تو چی نشستی ور دل مامانت. لیلا جون فکر می کنی آدمی که به خودش اجازه می ده با حرفاش و توهین هاش به من و همسرم و کارم و درسم و کلی چیزای دیگه فقط و فقط از روی حسادت اینکه چرا من زودتر از اون ازدواج کزدم، اشک یه زن حامله رو دربیاره اونم تو ماه رمضون. می شه اسمشو گذاشت انسان. واقعا آدم با این جونورای آدم نما چیکار می تونه بکنه. تنها راهی که می مونه توکل به خدا، واگذارکردنشون به اون بزرگ و دل سپردن به آرامشه. جز این کاری نمی شه کرد عزیزم.
مامان لیلا
پاسخ
سلام گلم واقعا راست میگی ،جالب اینجاست که خیلی هاشون اصلا هییییچچچچچیییییییی ندارن وکاملا مشخصه ازحسادت شونه که این حرفا رو میزنن بدبختی منم اینه که خیلی زیادی احترام نگه میدارم... مواظب دلسا نفس باش عسیسم
ننه علي
13 تیر 93 13:09
الذین اذا خاطبهم الجاهلون قالو سلاما
رومینا
14 تیر 93 22:23
سلام. عزیزم خودتو بابت حرفای مردم ناراحت نکن. از قدیم گفتن در دروازه رو میشه بست اما دم دهن مردم رو نمیشه! به خودت استرس راه نده و به خدا اعتماد کن، انشالله به زودی مامان بشی با اجازه لینکت کردم
مامان لیلا
پاسخ
سلام گلم،انشاالله منم لینکت کردم عزیزم
مامانی
15 تیر 93 17:36
وای گفتی های گفتی